FAQ

Často kladené otázky

1. Čo je Muvit?

Muvit je jednoduchá webová aplikácia, ktorá spája zákazníkov dopytujúcich po sťahovacích a prepravných službách s menšími prepravcami. Zákazník si vytvorí objednávku, ktorú potrebuje prepraviť a čaká na cenové ponuky vodičov. Následne si môže vybrať takú, ktorá mu najviac vyhovuje. Okrem ceny sa môže rozhodnúť napr. aj na základe hodnotenia samotného vodiča.

2. Je vytvorená objednávka záväzná?

Nie, nie je. Vaša objednávka sa stáva záväznou v momente, keď akceptujete jednu z cenových ponúk vodičov. Od tohto momentu sa Vaša preprava či sťahovanie riadi podmienkami, vyplývajúcimi zo Všeobecných obchodných podmienok.

3. Ako funguje platba? Dá sa platiť online?

Platby sa riešia výlučne medzi zákazníkom a daným prepravcom. Je na Vás aby ste sa dohodli na detailoch platby. Môžete tak učiniť cez náš interný chat, v ktorom sa môžete dohodnúť aj na iných detailoch prepravy. Do budúcna MUVIT ráta s možnosťou platby cez vlastnú platobnú bránu ako je to aj pri podobných online službách.

4. Je môj prepravovaný tovar poistený? Dá sa poistiť?

Poistenie tovaru je veľmi dôležitá vec, najmä pri komplexnejšej preprave a sťahovaní. Vo väčšine cenových ponúk je zahrnuté aj poistenie tovaru.

5. Čo ak mi prepravca/vodič poškodí prepravovaný tovar?

Vo väčšine prípadov je v cene zahrnuté aj poistenie Vášho tovaru. Napriek tomu silno odporúčame sa uistiť o tejto informácií priamo s vodičom. V prípade akýchkoľvek škôd vyplývajúcich z prepravy, máte nárok na odškodnenie v plnej výške daného tovaru. Vyplýva to zo Všeobecných obchodných podmienok.

6. Ako funguje stornovanie objednávky?

V sekcii aktuálne objednávky si otvorte kartu s detailmi Vami potvrdenej objednávky. Následne môžete túto objednávku zrušiť a my o tom budeme informovať daného vodiča. Prosím, berte na vedomie, že v prípade ak zrušíte objednávku menej ako 24 hodín pred jej uskutočnením, prepravcovi, ako aj poskytovateľovi vzniká nárok na určité % z celkovej hodnoty objednávky. Viac sa dočítate vo Všeobecných obchodných podmienkach.

7. Je možné upravovať už potvrdenú objednávku?

Pokiaľ je objednávka potvrdená, nie je možné ju upravovať. Pokiaľ sa však jedná o organizačné zmeny ako napríklad, menšie meškanie alebo potreba 1 pracovníka navyše, je možné si zmeny odkomunikovať so šoférom. Každopádne treba počítať s tým, že tieto zmeny budú mať dopad na záverečnú sumu transportu.

8. Aký je postup v prípade meškania alebo iných komplikácií s prepravcom?

V prípade akýchkoľvek problémov spojených s Vašou objednávkou nás môžete kontaktovať na tel. číslach uvedených v sekcii kontakt. V prípade, že sa vodič nedostaví, budeme situáciu prioritne riešiť a pošleme náhradného prepravcu.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Adresujte nám ju cez nasledovný formulár. Veľmi radi Vám ju zodpovieme.

Táto webová stránka používa súbory cookies. Pokračovaním na webe vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií nájdete tu.
OK
Objednávať môžete tiež telefonicky na
+421 944 200 452